the broiler contest är officiellt invigd.

Vecka 11. Tisdag.
Det var nu det skulle ske. Jag skulle ta mitt första steg mot en ny människa. Mot ett nytt liv. Mot en ljus framtid.

För tredje gången på ett år.

Jag hade misslyckats rejält två gånger tidigare, men nu fanns det ingen återvändo. Den här gången skulle jag lyckas!

Jag visste inte riktigt hur jag skulle ta mig dit, inte vilken väg jag skulle gå eller vilken proviant jag skulle ta med mig. Men det spelade ingen roll. Det enda som betydde någonting var att jag den här gången skulle ta mig ända fram, även om jag visste att jag skulle stöta på hinder på vägen.

Jag ska lyckas!

The broiler contest är härmed officiellt invigd.

En tvättäkta broiler.
En tvättäkta broiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0