Mina mål. Dag 1. 11/3.

Mina mål.

Jag kommer sätta upp ett antal mål efter hand min träning löper. Detta för att sporra mig och för att se om jag kan klara av dem i den tidsangivelse som jag ger dem.

Mitt stora mål: Bli en broiler.

Mina mindre mål:
Utseendemål
Delmål 1. Gå ner till en vikt av 70 kg, då jag hoppas att mina man boobs har decimerats till en mer (enligt mig) acceptabel nivå.
Delmål 2. Börja gå upp i vikt, men nu i muskler, med en bättre koll på kost och träning.
Delmål 3. Få en snygg överkropp.

Löpningsmål
Delmål 1. Vinna en prestigefylld tävling som går årligen i, vad man skulle kunna säga, "familjen".
Delmål 2. Ställa upp i en riktig tävling där distansen är runt 1 mil.
Delmål 3. Springa milen på under 45 min.
Delmål 4: Ställa upp på halvmara
Delmål 5: Springa 3 km under 12 min och 5 km under 20 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0